Week 2 - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van River Kim - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Galapagos Islands, Ecuador van River Kim - WaarBenJij.nu

Week 2

Door: River en Kim

Blijf op de hoogte en volg River

16 Februari 2017 | Ecuador, Galapagos Islands

We hebben weer veel meegemaakt!
Zondag : zijn we gaan varen met de familie[en nog een andere vervelende vrouw en Brianna die andere vrijwilliger] . We werden opgepikt op de pier voor een heftig tochtje op zee. We gingen langs de Kickerrock daar zaten allerlei Waved Albatross vogels en zeeleeuwen op. Je kon er helemaal om heen varen. Daarna hebben we blijkbaar hele bijzondere vogels gezien namelijk de fragat vogels . Hij was helemaal zwart alleen zijn buikje was rood. En de Bleu footed Booby's de blauwvoet gent, zie fotoTen slotte zijn we naar een heel mooi strandje geweest het heette Ochoa het was echt een paradijs! Met heel erg mooi wit zand en met nog ik denk iets van 20 mensen .Je kon er alleen komen met de boot daarom waren er niet zo veel mensen. Je kon er heel erg mooi snorkelen ik heb een rog gezien. Daarna waren er allerlei mensen onder het zand aan het graven met hun handen, en wij dachten:’ wat doen zij? ‘ alleen toen ging die man uitleggen dat daar visjes leven die je kan eten. Ik en Brianna gingen ook die visjes zoeken natuurlijk weer vond ik er geen een ,maar opeens had ik er heen en ik liet hem trots zien bleek; toen dat je die niet kon eten omdat ik natuurlijk weer een doodde had gevonden. Ten slotte zijn we terug gegaan en lekker avondeten en naar bed.
Maandag: op zondag avond kregen we te horen dat mijn klas morgen vrij was ,maar ik wou wel naar school dus ben ik bij mijn moeder in de klas geweest. Voor de rest was het een gewone dag.
Dinsdag: Was er een parade omdat het het einde was van de feestweek .Er werden allemaal bedrijven gepresenteerd maar eerst liep je een stukje met de hele stoet .Project abroad werd ook gepresenteerd en moesten dus alle vrijwilligers meelopen. Ze zeiden dat het 1,5 uur zou duren maar uiteindelijk duurde het 2uur terwijl het lopen alleen maar 5 minuten was . Daarna werden alle vrijwilligers van care[dat is wat wij doen] en de mensen van sports [dan ga je sportlesgeven op een school] gevraagd omdat er die dag geen school was . Of wij zwemles wouden geven en wij zeiden meteen oh ja leuk . Toen werden we met een busje naar een hotel gebracht met een heel klein zwembad. En toen kwamen er 25 kinderen die we met 8 vrijwilligers door het water moesten helpen. Het duurde ongeveer 1,5 uur daarna hebben we een hele relaxte dag gehad. Die avond gingen we met alle vrijwilligers bij Cri ’s burgers eten. Het was heel lekker! ;)
Woensdag: waren er hele hoge golven toen zijn we naar het strand gegaan en ik heb de hele tijd in het water met de golven gezwommen en op het surfboard gelegen, daarna zijn we naar huis gegaan eten en naar bed.

  • 16 Februari 2017 - 22:06

    Randi:

    Ha die River en Kim.
    Wat leuk om te lezen wat jullie nu weer allemaal beleefd hebben.
    River, je gaat me toch niet vertellen dat jullie aan al die kinderen tegelijk zwemles hebben gegeven in dat minibad ??? Deden jullie mee aan het wereldrecord 'prop zoveel mogelijk mensen in bad'? Dat had ik wel willen zien!!
    Wat een belevenissen joh. Ik kan niet wachten tot jullie terug zijn en ik de verhalen kan horen en de foto's zie onder het genot van een potje regenwormen. Wij hebben het spel nu ook dus ik ga de komende week (vakantie) flink oefenen!!!! Geniet en werk ze daar.
    Dikke kus voor jou en mama

  • 16 Februari 2017 - 23:19

    Jennyfer:

    Hey lieverds,
    wat een heerlijk verhaal weer en zo beleven wij gewoon jullie week mee. En kan je vertellen dat jullie week leuker is dan die van mij. maandag weekend was veel te snel voorbij gewerkt, laat thuis maar gelukkig Jan gekookt, dinsdag gewerkt en snel naar huis om te eten om 's avonds naar mijn vrijwilligerswerk te gaan, woensdag tja wat zal ik gedaan hebben, juist! gewerkt, woensdagavond heb ik heeeeerlijk staan strijken, vandaag al weer donderdag en vandaag vroeg op pad naar Beilen, halverwege omgekeerd omdat het zoooo druk was dat ik afgesproken tijd nooit kon redden, dus door naar Breda. Daarna naar huis om te mogen eten, en nee geen rijst met kip, maar gewoon groente, aardappeltjes en stukje vlees. Dus eigenlijk gewoon saai maar wel reuze lekker.
    Vanavond een avondje vrij, maar of ik door jouw jaloers makend verhaal er nu volop van kan genieten??? Ja hoor lieverd, je schrijft heerlijke verhalen en kan niet wachten op jullie vervolg.

    Super leuke foto's en ..... jou staat ook alles he?!

    liefs en kus
    Jen en van Jan natuurlijk ook x

  • 18 Februari 2017 - 18:46

    Anne:

    Hey river en kim is het gezellig daar? Wat een mooie foto's
    Xxx Anne

  • 19 Februari 2017 - 06:07

    Carien:

    hallo leuke ondernemende en stoere dames,
    prachtige foto's zeg en wat een belevenissen daar.
    Ik zie uit naar jullie volgende verhaal. Wat een indrukken.
    Benieuwd hoe en of de de kip met rijst no steeds smaakt!!
    Lieve groeten uit het Hoge Noorden
    Carien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Galapagos Islands

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2017

Laatste week

02 Maart 2017

Carnaval!

01 Maart 2017

Wist u dat..?

27 Februari 2017

Examenweek

21 Februari 2017

Weekend at Galapagos
River

Actief sinds 08 Jan. 2017
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 7730

Voorgaande reizen:

08 Januari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: